Voor de tweede keer vandaag is er een burgernetmelding. Deze keer betreft het een oproep om uit te kijken naar een groep jongens, donker getint, ze dragen mondkapjes en zwarte/grijze trainingspakken en dragen dozen.
Het advies is om ze niet zelf te benaderen, maar bel direct 112 !


Laat een reactie achter