Donderdag 20 mei in alle vroegte werden de deuren geopend van sporthal de Wissel om voor de komende tijd hee veel mensen te voorzien van een corona-vaccinatie.
Marian sprak met burgemeester Anny Attema, mevrouw Clement en GGD regio manager Evelien van den Broek.


Laat een reactie achter