Ridderkerk FM

Hét platform voor nieuws uit de regio Ridderkerk. Luister je mee?

Eerste vaccinatie gezet in de Wissel

Donderdag 20 mei in alle vroegte werden de deuren geopend van sporthal de Wissel om voor de komende tijd hee veel mensen te voorzien van een corona-vaccinatie.
Marian sprak met burgemeester Anny Attema, mevrouw Clement en GGD regio manager Evelien van den Broek.

Gesprek met burgemeester Attema
Gesprek met Mevrouw Clement
Gesprek met Evelien vanden Broek, regiomanager GGD

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Are you human? Please solve:Captcha


This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.