Ridderkerk FM

Hét platform voor nieuws uit de regio Ridderkerk. Luister je mee?

Wethouder Marco Oosterwijk besmet met Corona.

Bij de Ridderkerkse bestuurders worden alle coronamaatregelen zorgvuldig in acht genomen. Helaas heeft dat niet kunnen voorkomen dat het Ridderkerkse college van B&W te maken heeft met een Covid-19 besmetting. Wethouder Marco Oosterwijk heeft corona. De woordvoerder van het college van B&W vind dit een privé aangelegenheid en wil verder niet op het bericht ingaan.


Update van de wethouder:
Kort bericht: ik heb geen Corona. Dat had ik wel ruim drie weken geleden: positief getest, gelukkig slechts lichte klachten en thuis doorgewerkt. Vooral dit: veel sterkte aan iedereen die zwaar(der) getroffen is… Waardering voor alle onderlinge hulp en ondersteuning in Ridderkerk!



Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Are you human? Please solve:Captcha


This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.