Ridderkerk FM

Hét platform voor nieuws uit de regio Ridderkerk. Luister je mee?

Handbalster schonen Reyerpark op

door Hans Muntz:

De A en B junioren van handbalvereniging Saturnus’72 hebben vorige week woensdag deelgenomen aan de “Opschoonactie” in Ridderkerk.

De beide teams hebben voor deze actie het Reyerpark onder handen genomen. Hierbij hebben de teams flink wat zwerfafval opgeruimd. “Jammer dat men zoveel onnodig afval achter laat op deze sportaccommodatie. Zeker nu er ook een priklocatie van de GGD is hoop je dat de bezoekers het park schoon en netjes houden”, vertelde de meiden na afloop van hun opruim training. En nu maar hopen dat alles schoon blijft.


Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Are you human? Please solve:Captcha


This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.