Ridderkerk FM

Hét platform voor nieuws uit de regio Ridderkerk. Luister je mee?

Opening sporthal de Wissel als priklocatie

Mevrouw Clement was vanmorgen de eerste inwoner uit Ridderkerk die door de GGD in sporthal de Wissel werd gevaccineerd. Burgemeester Anny Attema was hierbij aanwezig. Korte interviews met de burgemeester, mevrouw Clement en Evelien van den Broek, regiomanager vaccinatie van de GGD zijn vrijdag 21 mei te beluisteren in het programma ” Studio Zuid-Oost “.

Studio Zuid-Oost is er op maandag, woensdag en vrijdag van 15:00 tot 18:00 uur

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Are you human? Please solve:Captcha


This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.