Ridderkerk FM

Hét platform voor nieuws uit de regio Ridderkerk. Luister je mee?

Vragen over de skatebaan.

door onze politiek redactie

Op 5 november 2020 heeft de gemeente aangegeven dat de skatebaan gerenoveerd gaat worden.
De plaats waar de skatebaan heeft gestaan is inmiddels geasfalteerd, maar de skatebaan zelf is in vernieuwde vorm nog niet teruggeplaatst.
Leefbaar Ridderkerk heeft vernomen dat het terrein van de skatebaan gebruikt gaat worden als HUB, dat daar de bouwmaterialen voor de nieuw te bouwen Gemini worden gestald.
Reden voor Karin Kayadoe om hierover vragen te stellen.
Zo wil zij weten op welke termijn de skatebaan (wel weer) terugkomt.
Wat is er waar van de berichten dat de skatebaan gebruikt gaat worden als HUB voor de Gemini?
Tot slot wil zij weten of dat is besproken met de gebruikers van de skatebaan en zijn er ook alternatieven aangeboden? 
Het is aan het college om hierover uitsluitsel te verstrekken.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Are you human? Please solve:Captcha


This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.