Als gevolg van een ongeval bij Ridderkerk zijn de hulpdiensten opgeroepen naar de A15. Ook de traumaheli is ingezet.
Een man crashte door nog onbekende oorzaak met z’n quad en belande meters verderop over de vangrail. Het MMT heeft het slachtoffer gestabiliseerd waarna hij met de ambulance is afgevoerd naar het ziekenhuis.


Laat een reactie achter