Ingezonden:
Nadat ik de uitzending van De Rijdende Rechter zag, vond ik dat er íets gedaan moest worden…en met mij velen anderen (zie alle reacties op Facebook).
Ik hoop dan ook oprecht dat we met elkaar een leuke bijdrage kunnen verzamelen voor het verwijderen van de boom zodat Dhr Mol zich kan richten op zijn gezondheid.
Dank jullie wel❤
Debby Kämpfer
Wil jij ook een bijdrage doneren ? Klik dan hier
Ook zijn alle tips welkom voor een ( betaalbaar ) bedrijf die de boom zou kunnen verwijderen. Mail naar onze redactie en wij zullen dit doorsturen


Desiree Scholman
Kunt u mij vertellen of meneer Mol al de bijdrage heeft ontvangen? Ik zou graag horen hoe het is gegaan daar ik door de rijdende rechter ben verwezen naar mevr. Kampfer en verder nergens uit op kan maken of meneer Mol het geld al heeft ontvangen